۰

RÜYA

۳۵,۰۰۰ تومان۰ تومان
۱۰۰ درصد

yüzük

۳۵,۰۰۰ تومان۰ تومان
۱۰۰ درصد

021-68465000

تهران، میدان انقلاب،خیابان فرصت شیرازی

لوازم تحریر به ترکی استانبولی

 

لوازم تحریر به ترکی استانبولی

 

در فرآیند یادگیری هر زبانی، شناخت و استفاده از واژگان مربوط به اشیاء روزمره، یکی از مهم‌ترین مراحل است. در این میان، "لوازم‌التحریر" به عنوان وسایلی که در محیط‌های آموزشی و کاری به کار می‌روند، نقش بسزایی در تقویت مهارت‌های زبانی دارند. اگر شما هم در حال یادگیری زبان ترکی استانبولی هستید یا قصد دارید این زبان شیرین و پرکاربرد را فرا بگیرید، آشنایی با نام و کاربرد لوازم‌التحریر به زبان ترکی می‌تواند به شما کمک کند تا واژگان خود را در زمینه‌ای بسیار ملموس و کاربردی تقویت کنید. در زبان ترکی استانبولی به لوازم تحریر "Kırtasiye" می گویند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آشنایی با واژگان و اصطلاحات مربوط به لوازم‌التحریر به زبان ترکی استانبولی، علاوه بر تسلط بیشتر شما در استفاده از این زبان در محیط‌های مختلف، اعتماد به نفس شما را در مکالمات روزمره و تخصصی نیز افزایش می‌دهد. اگر به یادگیری زبان ترکی علاقه‌مند هستید و دوست دارید به این زبان تسلط بیشتری پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم در دوره‌های آموزش زبان ترکی استانبولی موسسه آوا مهد تدبیر ثبت‌نام کنید. این دوره‌ها با روش‌های نوین و کارآمد، شما را به سمت هدف‌های زبانی‌تان هدایت می‌کنند و تسلط شما بر زبان ترکی را به شکلی موثر و جذاب افزایش می‌دهند.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش